Alla inlägg under april 2008

Av Flizz - 29 april 2008 22:10

Känns som att jag kommer att ha svårt att sova i natt,

men det brukar lätt bli så när man ska fara ner till älsklingen, hehe.

Sen blir man alltid så himla orolig att något ska gå fel, buss/tåg/flyg blir försenat och man missar nästa avgång.

Man får bara hoppas på att allt går bra och att man kommer fram i tid.

Känns ganska konstigt att det är valborgsmässoafton imorgon, jag hoppas det blir en underbar varm och skön kväll utan regn med massor av glada kompisar och en pojkvän man älskar och god mat och jaa allt man kan önska av en lyckad kväll.

Av Flizz - 29 april 2008 20:07

Jepp

en till sida jag har blivit helt beroende av.

Distansförhållanden suger, man blir bästa kompis med sin dator och sin stickning.

Mitt smeknamn är också farmor av någon konstig anledning.

Jag längtar så jag håller på att spricka tills imorgon,

nu är det nästan en månad sen vi sågs sist.

Jag saknar att mysa att pussas och att kramas (Och lite annat också ;D).

Känns som att jag behöver lite pepp för att orka med det sista i skolan nu.

inte många veckor kvar till flytten.

Av Flizz - 29 april 2008 18:14

Kommer förmodligen att bli bloggtorka dom närmaste dagarna, speciellt imorgon då jag reser nästan hela dagen.

Känns trist men jag får väl ta igen det idag, hehe.

Sitter och pratar med pojkvännen på telefon om allt som ska fixas innan flytten.

det är en del som man inte tänker på, sen är jag en sån som inte kan fatta hur man ska få ekonomin att gå ihop.

om man har 10 000 över efter alla räkningar och sånt så tror jag ändå att det är för lite, hehe.

Kanske blir så när man aldrig bott hemifrån.

Av Flizz - 29 april 2008 16:14

Mina tomatplanter har nu offeciellt vunnit över vattnet.


Mer än hälften har nu hoppat upp tror jag är uppe i 20/27 nu såå it´s looking good.


Längtar bara tills man får äta dom goda tomaterna, men det blir någon gång i juli/augusti.


Känns nästan som att sommaren är här, idag har det faktiskt varit varmt ute utan att det har varit sol och det är inte vanligt, det vore himla ovanligt med en valborgsmässoafton utan snö.

Det brukar det alltid vara, hur som helst blir den ju utan snö för min del vilket känns skönt =)

Av Flizz - 29 april 2008 16:10

Idag känner jag mej hyfsat stressad,

måste packa allt och lite till men vette fan va det är.

Har varit och solat lite det var jätte skönt avstressande och så, hehe höll på att somna.

Men packningen är nästan färdig så det känns lite bra.

Men jag är lite nervös över att jag inte ska hitta imorgon, jag vet att jag har 45 min på mej från det att planet landar tills dess att jag måste vara på bussen.

Jag har varit på arlanda TILLRÄCKLIGT många gånger, men bara åkt buss därifrån en gång.

Och eftersom att det inte står på internet var bussen går ifrån och man köper biljetten på bussen så börjar jag bli ganska nervös.

Hoppas på att jag hittar, annars blir det inte roligt.


Av Flizz - 29 april 2008 07:03

Yepp,

nu måste jag nästan fara till skolan, tråkigt men sant.

vädret är också mindre kul ute, så jag undrar vad det kommer bli för dag idag.

Har dessutom en jädra massa att göra när jag kommer hem, eftersom att jag åker imorgon tidigt på morgonen.

Men men det här ska säkert gå bra (Hoppas jag).

Hoppas alla andra får en bra dag.

Njut av solen om ni har någon ;)

Av Flizz - 28 april 2008 18:52

Snart kommer släkten hit.

Mamma och pappa springer som vilda djur där nere och ska göra allt "perfekt".

känner mej lite lat då jag endast bidragit med att baka vaniljbullar, snickerskakor och någon slags tårta :S

Men men jag måste ju spara min bakarenergi tills dess att jag flyttar hehe.

Och snart kommer födelsedags barnet hem från träningen sååå här är det full rulle.

Synd bara att man inte är speciellt hungrig.

Av Flizz - 28 april 2008 18:49

Hehe, blev så grymt less på mitt ständiga tjorviga hår, så det var bara att kapa några centimeter.

Känns lite vemodigt nu när det är lite kort men känns grymt skönt att slippa dom slitna topparna.

Jag ska sluta bleka mitt hår och börja färga det (Sliter i alla fall lite mindre).

Hoppas jag kan få tillbaka min jätte blonda normala hår färg så man slipper slösa pengar på att färga/bleka håret varje månad. Och sen vore det kanske trevligt att få tillbaka sitt jätte långa hår också,

men vi får se hur det går.

Presentation

Omröstning

Vilken är den bästa årstiden
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Tycker om alla lika mycket
 Tycker om alla lika lite

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards